Sökträffar

    Sökträffar

    Visa alla resultat för ""
    Hittar inga resultat eller sökförslag för "."

    Söktips

    • Kontrollera att orden är rättstavade
    • Försök med andra sökord eller synonymer
    • Smalna av din sökning för att få fler träffar

    Hur kan vi hjälpa dig?

    Ny student

    Kontakta oss

    Hitta medarbetare

    Sökträffar

      Sökträffar

      Visa alla resultat för ""
      Hittar inga resultat eller sökförslag för "."

      Söktips

      • Kontrollera att orden är rättstavade
      • Försök med andra sökord eller synonymer
      • Smalna av din sökning för att få fler träffar

      Hur kan vi hjälpa dig?

      Ny student

      Kontakta oss

      Hitta medarbetare

      Högskolan i Skövde, länk till startsida

      Examensarbeten i KASTiS

      Beskrivning av examensarbeten i KASTiS.

      Daniel Claezon (2016). "Pedagogisk förmedling. En studie kring 3D-grafikens pedagogiska möjligheter inom kulturella institutioner", Examensarbete kandidatnivå, Högskolan i Skövde.
       
      Ellen Eriksson (2016). "Augmented Reality-tekniken och dess tillämpning i en kontext av barnböcker, museer och kulturarvsplatser", Examensarbete magisternivå, Högskolan i Skövde.

      Moa Andersson (2017). "How can one create an aura from a digital reproduction?", Examensarbete magisternivå, Högskolan i Skövde.

      Louise Persson (2017). "Trollet under bron: Iscensatt autenticitet inom den svenska folktron", Examensarbete magisternivå, Högskolan i Skövde.

      Patrik Erlandsson (2018). "Gäst i Katas hus. En undersökning av fiktionens roll i museet", Examensarbete magisternivå, Högskolan i Skövde.

      Amanda Lundin (2018). "Karaktärers trovärdighet via utseende och kroppsspråk", Examensarbete kandidatnivå, Högskolan i Skövde.

      Nathalie Nilsson (2018). "Syntetiserad karaktärsanimation. Hur syntetiserad animation kan användas inom karaktärsskapande", Examensarbete magisternivå, Högskolan i Skövde.

      Yolanda Veld (2018). "Locative Narratives with Digital Media", Examensarbete magisternivå, Högskolan i Skövde

      Natalia Ramírez Martínez (2018). "The Interactive Museum Lab. Design of a Mobile Room that Includes People with Disabilities in a Culture House Setting", Examensarbete magisternivå, Högskolan i Skövde.

      Amanda Lundin (2019). "Fiktiva karaktärer som verktyg för destinationsutveckling", Examensarbete magisternivå, Högskolan i Skövde.

      Kristofer Vaske (2019). "Megalith Grave Escape – using escape room game mechanics for cultural heritage sites", Examensarbete magisternivå, Högskolan i Skövde.

      Karl Malm (2020). "Samspel och strid. Skillnader mellan kooperativt och kompetitivt spel med lärandemål", Examensarbete magisternivå, Högskolan i Skövde.

      Niclas Dristig (2020). "Searching for Milk Hares. Evaluating a web-based tool for location-based storytelling within cultural heritage", Examensarbete magisternivå, Högskolan i Skövde.

      Rebecka Pettersson (2020). "Konstruktionen av det narrativa rummet. Utvecklingen av ett verktyg för konceptframställan vid platsbaserat berättande", Examensarbete magisternivå, Högskolan i Skövde.

      Vita Kajonius (2021). "Identity and connection through culture: The use of storytelling, co-design and cultural heritage for socio-cultural integration of immigrants", Examensarbete magisternivå, Högskolan i Skövde.

      Kristin Walkhed (2021). "Kuslig eller gullig?: Barnboksgestaltning av tjuvmjölkande harar ur folktron", Examensarbete magisternivå, Högskolan i Skövde.

      Kontakt

      Lektor i medier, estetik och berättande

      Publicerad: 2020-02-02
      Senast ändrad: 2021-09-16
      Sidansvarig: webmaster@his.se