Sökträffar

    Sökträffar

    Visa alla resultat för ""
    Hittar inga resultat eller sökförslag för "."

    Söktips

    • Kontrollera att orden är rättstavade
    • Försök med andra sökord eller synonymer
    • Smalna av din sökning för att få fler träffar

    Hur kan vi hjälpa dig?

    Ny student

    Kontakta oss

    Hitta medarbetare

    Högskolan i Skövde, länk till startsida

    Sökträffar

      Sökträffar

      Visa alla resultat för ""
      Hittar inga resultat eller sökförslag för "."

      Söktips

      • Kontrollera att orden är rättstavade
      • Försök med andra sökord eller synonymer
      • Smalna av din sökning för att få fler träffar

      Hur kan vi hjälpa dig?

      Ny student

      Kontakta oss

      Hitta medarbetare

      Högskolan i Skövde, länk till startsida

      Examensarbeten i KASTiS

      Beskrivning av examensarbeten i KASTiS.

      Daniel Claezon (2016). "Pedagogisk förmedling. En studie kring 3D-grafikens pedagogiska möjligheter inom kulturella institutioner", Examensarbete kandidatnivå, Högskolan i Skövde.
       
      Ellen Eriksson (2016). "Augmented Reality-tekniken och dess tillämpning i en kontext av barnböcker, museer och kulturarvsplatser", Examensarbete magisternivå, Högskolan i Skövde.

      Moa Andersson (2017). "How can one create an aura from a digital reproduction?", Examensarbete magisternivå, Högskolan i Skövde.

      Louise Persson (2017). "Trollet under bron: Iscensatt autenticitet inom den svenska folktron", Examensarbete magisternivå, Högskolan i Skövde.

      Patrik Erlandsson (2018). "Gäst i Katas hus. En undersökning av fiktionens roll i museet", Examensarbete magisternivå, Högskolan i Skövde.

      Amanda Lundin (2018). "Karaktärers trovärdighet via utseende och kroppsspråk", Examensarbete kandidatnivå, Högskolan i Skövde.

      Nathalie Nilsson (2018). "Syntetiserad karaktärsanimation. Hur syntetiserad animation kan användas inom karaktärsskapande", Examensarbete magisternivå, Högskolan i Skövde.

      Yolanda Veld (2018). "Locative Narratives with Digital Media", Examensarbete magisternivå, Högskolan i Skövde

      Natalia Ramírez Martínez (2018). "The Interactive Museum Lab. Design of a Mobile Room that Includes People with Disabilities in a Culture House Setting", Examensarbete magisternivå, Högskolan i Skövde.

      Amanda Lundin (2019). "Fiktiva karaktärer som verktyg för destinationsutveckling", Examensarbete magisternivå, Högskolan i Skövde.

      Kristofer Vaske (2019). "Megalith Grave Escape – using escape room game mechanics for cultural heritage sites", Examensarbete magisternivå, Högskolan i Skövde.

      Karl Malm (2020). "Samspel och strid. Skillnader mellan kooperativt och kompetitivt spel med lärandemål", Examensarbete magisternivå, Högskolan i Skövde.

      Niclas Dristig (2020). "Searching for Milk Hares. Evaluating a web-based tool for location-based storytelling within cultural heritage", Examensarbete magisternivå, Högskolan i Skövde.

      Rebecka Pettersson (2020). "Konstruktionen av det narrativa rummet. Utvecklingen av ett verktyg för konceptframställan vid platsbaserat berättande", Examensarbete magisternivå, Högskolan i Skövde.

      Vita Kajonius (2021). "Identity and connection through culture: The use of storytelling, co-design and cultural heritage for socio-cultural integration of immigrants", Examensarbete magisternivå, Högskolan i Skövde.

      Kristin Walkhed (2021). "Kuslig eller gullig?: Barnboksgestaltning av tjuvmjölkande harar ur folktron", Examensarbete magisternivå, Högskolan i Skövde.

      Kontakt

      Lektor i medier, estetik och berättande

      Publicerad: 2020-02-02
      Senast ändrad: 2021-09-16
      Sidansvarig: webmaster@his.se