Sökträffar

    Sökträffar

    Visa alla resultat för ""
    Hittar inga resultat eller sökförslag för "."

    Söktips

    • Kontrollera att orden är rättstavade
    • Försök med andra sökord eller synonymer
    • Smalna av din sökning för att få fler träffar

    Hur kan vi hjälpa dig?

    Ny student

    Kontakta oss

    Hitta medarbetare

    Högskolan i Skövde, länk till startsida

    Sökträffar

      Sökträffar

      Visa alla resultat för ""
      Hittar inga resultat eller sökförslag för "."

      Söktips

      • Kontrollera att orden är rättstavade
      • Försök med andra sökord eller synonymer
      • Smalna av din sökning för att få fler träffar

      Hur kan vi hjälpa dig?

      Ny student

      Kontakta oss

      Hitta medarbetare

      Högskolan i Skövde, länk till startsida

      Artificiell intelligens i dataspel G1F

      Kurs, Grundnivå, 7,5 hp, IT372G

      Anmälan

      Välj ett tillfälle för att visa kursplan och behörighetskrav.

      Höst 2020
      Plats: Campus (Skövde), Takt: 50%
      Anmälan stängd

      Anmälan

      16 mars 2020 - 15 april 2020

      Ange kod HS-22460 på antagning.se

      Kursplan med litteraturlista

      När? Var? Hur?

      Pågår: 31 augusti 2020 - 1 november 2020
      Ort: Skövde, Campus
      Studietakt: 50%

      Behörighet

      Kursen har följande högskolekurser som förkunskapskrav: Godkända kurser: IT141G-Programmeringsmetodik G1N.

      Urval

      Avklarade högskolepoäng.

      Språk

      Undervisningen ges på svenska. Viss undervisning på engelska kan förekomma.

      Den här kursen vänder sig till dig som lära dig att utveckla artificiell intelligens (AI) i dataspel. Under kursen får du prova på att utveckla AI i dataspel med hjälp av flera olika tekniker så som söktekniker, styrbeteenden och artificiella neurala nätverk (ANN).

      Kontakt

      Examinator

      Kursansvarig

      Publicerad: 2020-01-23
      Senast ändrad: 2020-01-23
      Sidansvarig: webmaster@his.se